1. Hoe bent u bij Cabello terecht gekomen?

2. Anders?:

3. Hoe tevreden bent u over de eerste opvang (intake)?

4. Hoe vond u de keuzemogelijkheid?

5. Heeft u advies gekregen bij uw keuze?

6. Wat vond u van het advies?

7. Bent U tevreden over de aanschaf?

7b. Indien Nee , kunt u aangeven waarom?

8. Hoelang heeft u moeten wachten op de levering van uw haarwerk?

8b. Was dit op enigerlei wijze bezwaarlijk?

9. Bent u voorgelicht over de vergoedingen door uw zorgverzekeraar?

10. Zou u Cabello adviseren aan anderen?

10b. Wilt u aangeven waarom?

Heeft u nog op/aanmerkingen of zaken die u graag verbeterd zou willen zien?

Graag voor verzending  tekens hiernaast overnemen

Enter CAPTCHA solution
Listen to audio CAPTCHA
Klanttevredenheidsonderzoek Voor Medisch  en Modisch

Naar de website

U heeft kort geleden een haarwerk aangeschaft. Graag horen wij van u of u tevreden bent met de behandeling in de winkel of dat u verbeterpunten heeft. Daarom verzoeken wij u vriendelijk om onderstaand formulier in te vullen en te verzenden. U kunt dit anoniem verzenden. Uw naam en e-mailadres hoeft u NIET in te vullen